Taal lake, ostrov na ostrově se činnou sopkou :)

21. listopadu 2012 v 17:00 | Kwítko |  Filipíny
Po Cebu jsem ještě pořád měla 2dny... tak jsem se rozhodla zajet na známe Taal vulcano...

Našla jsem couchsurfera - Harolda, který studuje v Manila ale s rodinou bydlí kousíček od Taal
Celá rodina byla hrozně milá a úplně dokonalá!
První den jsme s Haroldem zašli na Taal, projeli se tam na koních (není tam elektřina, mají tam jen 1generátor, žádné auta a bydlí tam asi 5000lidí)...

Loď jsme ukecali na 1000Pesos tam i zpět pro dva... Lod je pro skupinky takže je vždy lepší jít ve více lidech ale je těžké tam ty lidi sehnat a přidat se k někomu neboť tam je spousta lidí co nabízí ty výlety a není tam žádné centrum kde ty lidi můžete potkat...

Pak jsme ještě zašli na nejvyyšší bod Cavite (region kde se to vše nachází), a plno jiných zajímavých míst...
odpoledne jsme potom nasedli do auta a jeho rodina se rozhodla mě představit celému zbytku rodiny... nejdřív to byla tetička sestra taťky... pak to byla další tetička - sestra mamky i s manželem. (ti měli mluvícího papouška a ten se uměl úplně úžasně smát! a pak její manžel dokázal vyjmenovat všechny české tenisové hvězdy česka a říkal že češi jsou teď světovou jedničkou v tenisu :-D)
no a nakonec na večeři k babičce!

Cestou mi samo-sebou ukázali plno turistických míst, místo kde se uzavřela nezávislost Filipín, nějaké kostely apod...

Prostě bomba den kdy se toho stihlo strašně moc! A hlvně sem viděla jak to funguje v takové tradiční rodině, ochutnala pravé Filipínské jídlo a naučila se pár vět jejich hatlapatilkou :)

rodinka byla úžasná! v Pondělí mě odvezli až do Manily na Passay, tam jsem nasedla na bus směr Clark a pak už hurá zpět do HK!
měli doma štěňátka... ťuťuňuňu! :D

abyste pochopili... Vánoce se na Filipínách připomínají už od září!!!! výzdoby, koledy, dárky, vánoční stromečky apor už opravdu vidíte i v Září a je to úplně normální!
Nejvyšší bod :) vstupné asi 20P
Já na koni... fotograf bohužel nepochopil že když se řekla že chci fotku s koněm, že ho chci na te fotce...
moc to jako činná sopka nevypadá co?
Panorama
7ráno a krásný výhled na východ slunce!
Východ slunce nad Taalem :)
Jak už jsem zmínila druhý den mě rodina odvezla na zastávku, byl to už takový pohodový den a d Clarku jsem přijela s předstihem... asi ve 14hod a letadlo letělo až v 8večer... naštěstí sem (ani nevím jak) potkala jednoho Australana a tak jsme se dali do řeči, nakonec mě pozval na kávu a jídlo a já se zase zapálila pro cestování.... on navštívil 127 z 197států na světě!!! Ach!!! Taky tak snad jednou dopadnu! :))
Tak mi dal nějaké tipy na levné cestování a já si užila hezké odpoledne, pak mě ještě provedl po městě a ukázal čím že je to město tak známe :) no není divu že je tam největší koncntrace Amíků a cizinců všeobecně!
Na letiště jsem se dostala kolem 18hod jeepneym za 15Pes. (jede to k bráně a pak djdete asi 500m pěšky) :)
Filipíny opět skončily a zpět do reality a Hong Kongu... ale určitě se zas brzy vrátím!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.