Hualien - Taroko Národní park

27. října 2012 v 10:00 | Kwítko |  Taiwan
Po půlnoci jsem vysedla z vlaku a na nádraží mě už čekala Jessie! ach, ten couchsurfing je úžasná věc!
Hned jsme využili, že nejsme unavené a odvezla mě na pláž... "Pacifik si prostě musíš zkusit v noci!"
No a tak jsme asi 3hodiny leželi na oblázkové pláži pozorovali padající hvězdy a poslouchali pacific jak bouří o skaliska... Pokecali jsme o cestování a o životě a Jessie, musím uznat mi jako človíček opravdu sedla :) (stejně jako Amy!)
Nápis na vlakovém nádraží... "čekající zóna pro pasažéry ženského pohlaví v noci"
Prostě mám asi štěstí na lidi...

Ve 3ráno, jsme odjeli k ní domů aby sme využili posledních pár hodin k spánku před náročným výletem který byl v plánu další den...

Taroko National Park!!!

Jessie pracuje v baru, a tam tu noc než mě šla vyzvednout potkala Francouze Davida, který cestuje po Taiwanu a hledá si práci v Taipei... Tak mu nabídla ať se k nám přidá... Byl to úžasný den! Díky tomu, že Jessie měla auto stihli jsme navštívit všechny turistické i ty méně známé místa.

Skály a krásně modrá voda...

ty tenké mosty mě uchvacovaly neustále! Prostě jako z Indiana Jones! Občas sme si vyšli a udělali nějakou procházku po vyznačené trase a občas sme z trasy i sešli :)

Bylo nám ale řečeno, že všude padají kameny tak že máme mít helmy, den předtím než jsme tam byli my tam zahynuli 3čínští turisé, na které spadlo kamení...

My to riskli a stále žijeme :)

Došli jsme i k vířivým pramenům, které byli tak horké, že jsme se museli ochladt v řece. (Horká a studená voda se mísila přímo v řece, prostě jste se jen posunuli o 2metry a voda byla o 30°C chladnější!)

S Jessie :)

Taroko bylo úžasné!

Večer byl plán jasný - Noční trhy!! Prostě to jídlo si musím užít dokud tu jsem!! No a k mému překvapení Jessie pozvala jeden pár, který poznala náhodou nedávno na cestě... Ona - češka ve 25 se přestěhovala do Finska, kde žila asi 5let, tam poznala Asiata, narozeného v Austrálii, originálně z Hong Kongu. Teď plánují bydlet v Taiwanu :-D tomu říkám mezinárodní pár! Mají teď klučinu, který má 2roky a učí se/mluví česky s mamkou, anglicky s taťkou a čínsky s kamarády na ulici :-))

U Jessie jsem zůstala ještě druhou noc a ráno jsem nasedla na vlak směr Jih - nejjižnější bod - Kentint National Park... Vlak stál 540NTD a trval asi 6-7hod.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.