Banaue - horký pramen, trojkolka a cesta zpět - Den 5

8. října 2012 v 14:20 | Kwítko |  Filipíny
Ráno jsme se probudili opět nuceně celkem brzo. V 7 na nás už čekala trojkolka, která nás odvezla do další blízké vesničky - tentokrát na vířivé horké prameny.

Na průvodce jsme neměli peníze, takže volba byla jasná - jdeme bez něj.
Naštěstí ale jako cizinci jsme přilákali dva malé místní kluky (Philip 9let a druhý 10let ale jméno nevím).
Ti se nejdříve schovávali za námi za stromy, ale když pochopili, že jdeme špatným směrem tak nám rádi ukázali tu správnou cestu.
Když jsme dorazili k pramenu, zistili jsme, že pro místní to je jako vana s horkou vodou zadarmo... Zrovna se tam asi 3koupali. :-D
Vedle pramenů (a uměle vytvořeného kamenného jezírka) byl vodopád a krásná řeka. Tak jsme si tam nějakou tu hodinku odpočívali, opláchli a osvěžili a když začalo krapat tak jsme vyšli na cestu zpět...
Kluci nás pořád doprovázeli, různě se chichotali ale angicky moc neuměli...

Cestou zpět jsme pořádně zmokli, ale aspoň můžu říct že jsme v dešti běhala mezi rýžovými poli :-D

Pak jsme došli zpět k vozítku, a nechali jsme se odvézt na Banaue View Point (vyhlídkový bod) - ten je tak známý, že ho mají dokonce z druhé strany 1000 Peso bankovky!

naše vozítko

Na te vyhlídce nám jeden dědček hříbeček propůjčil oštěpy a tradiční čelenky... tak jsme si zablbli, rozkoukali a hurá zpět do hostelu.

V hostelu jsme si zbalili svých pár švestek, zašli na pozdní oběd (místní restaurace mají jídlo za 50Peso =25kč) a pak už kolem 15hod vyrazili směr letiště.. Večernímu busu jsme moc nevěřili tak jsem si řekli, že tohle bude jistota...

Pro porovnání - zkušenosti z Manily (kamarádi se byli podívat na pláži...)

a naše zkušenost:

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.